Marjaleena Heikkinen

Olen eläkkeellä oleva opettaja. Olimme naimisissa puolisoni kanssa 47 vuotta. Meillä on 3 lasta

ja 4 lastenlasta. Olemme asuneet Porvoossa vuodesta 1977. Oman lapsuuteni ja nuoruuteni

olen asunut USA:ssa. Olen opiskellut sekä siellä, että Helsingin yliopistossa suorittaen filosofian

maisterin tutkinnon. Nyt puolisoni kuoltua aion kesällä muuttaa Helsinkiin. Tämän huomioiden

olisi hyvä etsiä uutta puheenjohtajaa. Olen luvannut olla tämän kauden loppuun joka ei tuota

vaikeuksia. Tänne jää paljon ystäviä joiden luona "visiteeraan" ahkerasti! Olen ollut puheenjohtaja kevätkokouksesta 2021 lähtien. Osa teistä tuntee minut keskustan muistikerhosta ja kävin pari kertaa Gammelbackan muistikerhossa "esittäytymässä." On mieluisaa tavata teitä ja kuulla mielipiteitänne ja ehdotuksia. Tapaan aina mieluummin kasvotusten koska kun suomi ei ole "äidinkieleni" kirjoittaminen on työlästä. Toinen mikä tällä erää vaikeutti oli, että puolisoni tila huononi dramaattisesti noin vuosi sitten ja hän nukkui pois syyskuussa. Vaikka se oli siunaus kaikille, olihan se todella raskasta aikaa. Jokaisellahan nämä viimeiset vuodet ovat olleet raskas koettelemus ja jokainen on selvinnyt tavallaan. Toivon silti ettei kukaan olisi jäänyt yksin unohduksiin tai painimaan ylitsepääsemättömien ongelmien kanssa. Nyt todella toivotaan että kohta alkaa uusi "normaali" ja pääsemme tapaamaan toisiamme säännöllisesti. Innostakaa muitakin tapaamisiin, niin monta en tavoita netin kautta. Olisi mukava tutustua teihin ja kuulla iloistanne, huolistanne, ja elämäntilanteistanne. Ihmisläheisyy on meille kaikille elintärkeää. Voitte ottaa yhteyttä myös netin ja puhelimen kautta. Olen tähän asti ollut huono hoitamaan "virkaani" mutta lupaan parantaa tapojani mahdollisuuksien mukaan. Kuuntelevan korvan voin ainakin luvata.