MUISTIPOLIKLINIKKA

Muistipoliklinikka

Muistipoliklinikka on tarkoitettu yli 65-vuotiaiden porvoolaisten muistihäiriöisten tutkimukseen, ohjaukseen ja hoitoon.

Tavoitteena on selvittää muistiongelmien syyt mahdollisimman varhain, ennen kuin ne aiheuttavat merkittävää haittaa. Varsinaisten muistisairauksien hoito pyritään aloittamaan ennen merkittävää toimintakyvyn laskua.

Muistihoitajan tekemien alkuselvittelyjen jälkeen asiakas kutsutaan tarvittaessa muistipoliklinikalle jatkotutkimuksiin. Tutkimusten jälkeen asiakkaan hoito ja seuranta siirtyy terveysaseman Omatiimiin.

Voit ottaa yhteyttä aina, kun muistiongelmat aiheuttavat huolta. Ajan voit varata puhelimitse, et tarvitse lääkärin lähetettä.

Muistipoliklinikalla vastaanottoa pitävät geriatrian ja neurologian erikoislääkärit.

Yhteystiedot

Käyntiosoite: Näsin terveyskeskus, Askolinintie 1 C 3. krs. (C-sisäänkäynti, pääsisäänkäynnistä oikealle)

Soittoaika ma-to klo 8-9.

Muistikoordinaattori

Tanja Ek

puh. 0400-946 445

tanja.ek@porvoo.fi