Yhdistykselle puheenjohtaja: vuodeksi 2023  Seija Koponen

Marjaleena Heikkinen muutti Helsinkiin ja uuden puheenjohtajan valinta perustui siihen muutokseen.

Sotekentällä on paljon muutoksia ja epävarmuutta mm tiedotuksen alueella. Pyrimme hallituksessa seuraamaan tilannetta ja löytämään väyliä asioiden viestittämisessä. Tärkein tehtävämme kuitenkin on muistisairaiden ja heidän omaistensa tukeminen.

Muistikerhot kahden viikon välein ovat arkitoimintaamme, paikkoina Gammelbacka ja Omenamäki.

Vuoden 2023 yhdistystoiminta

Porvoon Seudun Muistiyhdistys ry kuuluu Muistiliittoon.

Uutta puheenjohtajaa etsitään seuraavallevuodelle 2024.

Yhdistyksen varapuheenjohtaja Tuula Finnbäck

Leo Ahonen, Helena Mattila varsinaisiksi ja varajäseniksi Bo Larsson, Inga-Lill Fagerstedt,

Karoliina Hienonen ja Erkki Hopeamaa, hallituksen tukena toimii Marjaleena Heikkinen silloin kun on tarvetta osallistua Muistiliiton tapahtumiin Helsingissä.

Toiminnantarkastaja Ole Andersson

Yrityslaskenta hoitaa maksuiliikenteen ja kirjanpidon.

Seija Koponen hoitaa avustushaut

Pentti Koponen hoitaa kotisivut

Puheenjohtaja Seija Koponen

seija171245@gmail.com

Yhdistyksen kotisivuilla on mahdollisuus tehdä jäsenhakemus

Jäsenrekisterin hoitaa Inga-Lill Fagerstedt

Jäsenmaksu 20€, perheenjäsen 10€

Itä-Uudenmaan Osuuspankki

FI65 5358 0620 1545 07

Kotisivulla on linkkejä

Yhteistyössä Sipoon ja Helsingin muistiyhdistyksen kanssa olemme taustavaikuttajia Itä-Uudenmaan muistiluotsissa.